This blog has reached the end of Thanks all friends for all the years we have traveled in the world of music together. Goodbye!!!

Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012

O TYMBOΣ

Ελάτε παλικάρια μου και κρατώντας
 ποτήρια μπίρας ξέχειλα. Το σήμερα ρουφηχτε,
γιατί αύριο θα ειν'αργα. Τα πιάτα σας γεμίστε
με κρέας, γιατί όπως ξέρετε χαρά ειν' το φαγοπότι.
Γεμίστε τα ποτήρια σας, γιατί η ζωή περνάει
γρήγορα.
Γιατί όταν θα 'σαστε μέσα στο μαύρο μνήμα
δε θα μπορείτε τότε πια πιείτε στην υγεία του
μήτε του μέγα βασιλιά και μήτε τησ καλής σας.
Λένε πως ο Ανακρέοντα είχε τη μύτη κόκκινη!
Κι αν έχεις μύτη κόκκινη κι αν είσαι ευτυχισμένος
κι αν είσαι και χαρούμενος; Στο διάολο, άφησέ με!
Καλύτερα κόκκινος εδώ παρα λευκός στον τάφο.
Γι' αυτό, Μπέτι, κορίτσι μου, δωσ'μου ένα φιλάκι!
Ούτε και μες στην κόλαση κοπέλα ταβερνιάρη
δε βρίσκεται άλλη σαν κι εσε όμορφη σαν κρινάκι.
Ο Χάρης που ήταν νιούτσικος πετάχτηκαν επάνω.
Να δεις που την περούκα του γρήγορα θα τη χάσει
και τότε φίλε. θα χωθείς κάτω απ' το τραπέζι.
Γεμίστε λέει τις κούπες σας. Κερνάω την παρέα!
Καλύτερα έχω να βρεθώ κάτω απ' το τραπέζι
παρά χωμένος μες στη γης. Γλεντήσετε και χαρείτε,
λοιπόν, και κατεβάστε τη σας λέω μονορούφι
την μπίρα. 'Ακου με! Γελάς πιο εύκολα κι ας είσαι
μέσα στη βρομα. Διαολε! Ούτε ένα βημα τωρα
αναθεμα με κι αν μπορω να κανω η να μιλησω
η να σταθω. Ε, καπελα, για πες στην ομορφουλα
να φερει ένα καθισμα. Λεω να παω στο σπιτι
τωρα που η γυνεκα μου λειπει. Δωσ' μου το χερι,
γιατί μοναχος να σταθω ξεχνα το, ταβερνιάρη.
Θαρρω πως έχω μέσα μου την ευτυχια του κοσμου,
λες κι έχω ανεβει ψηλα στης γης το θρονο!

          Χ.Φ. ΛΑΒΚΡΑΦΤ
             


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου