This blog has reached the end of Thanks all friends for all the years we have traveled in the world of music together. Goodbye!!!

Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2017

Ρεμπέτικα - Του Άδη Και Του Χάρου (1931-1950)



Τραγούδια 
1.Γλυκοβραδιάζει κι ο ντουνιάς-Χατζηχρήστος Απόστολος
2.Μες της Πεντέλης τα βουνά-Παγιουμτζής Στράτος
3.Μανές νεβά τσιφτετέλι-Ατραΐδης Δημήτρης
4.Μάνα με μαχαιρώσανε-Βαμβακάρης Μάρκος
5.Ο χάροςΣτέργιου- Δημήτρης Μπέμπης
6.Η μόνη μου παρηγοριά-Κηρομύτης Στέλιος
7.Μάνα μου δίωξε τους γιατρούς-Αμπατζή Ρίτα
8.Μινόρε μανές-Παγιουμτζής Στράτος
9.Κακούργα πεθεράΔιαμαντίδης -Αντώνης ή Νταλγκάς
10.Η μανούλα-Χατζηχρήστος Απόστολος
11.Τα νιάτα μου δεν χάρηκα-Μαγκίδου Βιργινία
12.Η αμαρτωλή-Καλούμενος Σταύρος
13.Γιώργο μου φαρμακώθηκα-Εσκενάζυ Ρόζα
14.Λιώνει το κορμί μου λιώνει-Περπινιάδης Στελλάκης
15.Σαν πεθάνω-Ρούκουνας Κώστας
16.Ο Πίκινος-Ρούκουνας Κώστας
17.Στα πεύκα και στα έλατα-Μοσχονάς Οδυσσέας
18.Αγιάτρευτος καημός-Εσκενάζυ Ρόζα


download



          

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου