This blog has reached the end of Thanks all friends for all the years we have traveled in the world of music together. Goodbye!!!

Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010

Δεν υπάρχει επιστροφή

Ίσως δεν υπάρχει πια εδώ
μια ελευθερία να σου δώσει φτερά
ίσως έχει φύγει μακριά
στο κενό να χάθηκε ξανά.

Ίσως ψάξω να την βρω
μια βουτιά μεσ' το μαύρο κενό
η ελπίδα να φανεί ξανά
ίσως μου ξαναδώσει φτερά.

Τρέχω σε ένα δρόμο που δεν τελειώνει
τα παπούτσια μου γίνονται αόρατη σκόνη
έχω κουραστεί να ψάξω ξανά
μια ελευθερία να μου δώσει φτερά.

Ένα λάθος μόνο να κάνεις
την ελευθερία για πάντα χάνεις.
Δεν θα ξανάρθει να σε βρει
μην κάνεις άλλη επιμονή

Ίσως δεν υπάρχει πια επιστροφή

Πάλεψε μόνος να δώσεις ζωή
σε ένα κόσμο που δεν ξέρει "γιατί"
Ίσως τους ξυπνήσεις ένα πρωί
ένα αύριο καλύτερο φανεί...

Ίσως, ίσως δεν υπάρχει πια επιστροφή
.

1 σχόλιο:

  1. ΠΑΝΟ ΓΕΙΑ. ΘΑΝΑΣΗΣ ΑΠΟ ΡΟΚ ΙΣΤΟΡΙΕΣ.
    ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΧΑΡΗ. ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΟΠΟΤΕ ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΟ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΕΙΣ ΒΗΜΑ ΒΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΑΝΕΝΑ ΨΥΧΕΔΕΛΙΚΟ BACKGROUND STH SELIDA MOY.TO Ε-MAIL MOY ΕΙΝΑΙ: tommalis.35100@gmail.com ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΟΠΟΤΕ ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΟ. ΔΕΝ ΒΙΑΖΟΜΑΙ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή